HTML

45 perc a faluban

2014.10.29. 17:30 vegtelenmajom

4-5 hónapnyi erőgyűjtés és a probléma eszkalálódásának hatására úgy gondoltam, most már bizony átmegyek a Marika nénihez, vízvezeték-szerelő ügyben. Egy perc az egész, nem fog fájni. 

Csöngetek-ki az- én,a szomszédból. Jajj szervusz, várj csak félreteszem a telefont – hallottam ám én ezt a telefont már korábban is, de az már Marika néni hardveresedett Eustach-kürtje, nem fog az már sosem lekerülni a fejéről. Kérdezi mit szeretnék, kérdezem én is, hogy nem tud-e esetleg egy vízvezeték-szerelőt. Húú aranyom sajnos nem, nem volt itt még olyan probléma, sajnálom. Hát jó kö…-mondanám. Pedig olyan szívesen segítenék – ugyan,kö… - kezdenék bele….várj csak, ja nem, ő nem. Képzeld nekem meg elromlott a cirkóm, nincs melegvizem, de fűtésem van, na most meg melegíthetem a vizet, mindig ez van, mikor jön a karácsony, gondolom ez jó sok pénz lesz megint, holnap várom őket 12-től, hát ez is, hogy lehet így időpontot megadni? Biztos nagyon drága lesz, mondom is a fiamnak, hogy jön a karácsony,kérdezi miért,mondom mert nálam megint kezdenek elromlani a dolgok – nahát, akkor én kö….-kezdenék bele… – Hát nem tudom hogy tudnék neked segíteni, mi a baj? Hát csö… - kezdenék bele….. vagy esetleg tudod mit tehetnél, menj le a Péterhez, itt a szabóhoz a ház aljában, ő mindig sok mindenkit ismer, vagy szerintem ő meg is tudná esetleg csinálni, kérdezd meg nincsenek-e ilyen szerszámai, de biztos szívesen segít, múltkor is mondtam neki, hogy hogy megmentetted az életemet, mikor fulladoztam a zsömlétől és kértem, hogy üss a hátamra (közbe kívántam volna szólni, hogy tessék nyugodtan levegőt venni, a baj esetleges kiújulását megelőzendő), kérdezte is utána a Péter, hogy tudod Marika ez kinek a nadrágja? Mondtam, hogy nem, mire kiderült, hogy a tied, jajj hogy megmentetted az életem, köszönöm megint. Szóval szerintem a Péter majd megcsinálja neked, nyugodtan menj most le, biztos segít. Jó, akkor tényleg köszönöm, lemegyek – gondoltam magamban szkeptikusan.

Jó napot kívánok, elnézést kérek a zavarásért, nem tud esetleg egy vízvezeték-szerelőt a környéken? Hu….hát…..vízvezeték-szerelőt….hát azt tudok, de nem a környéken. Jajj meg tudja hogy van ez, mi kint lakunk Hűvösvölgyben, sokszor volt már nálunk, de elég drága – nevet hozzá harsányan. Múltkor is jött ki hozzánk, húha mondom is, hogy ez drága lesz – nyerít nagyokat – emellé egy fájdalomcsillapítót is be kell vennem , ez fájni fog, megkéri az árát rendesen, nem is tudom ajánljam-e magácskának, húha mit is mondjak most. …..

A műhelybe ismeretlen nő lép be, csak, hogy közölje, hogy nagyon jó lett a nadrág, köszöni. És még azért azt is kérdezné, ha nem zavar, hogy a férjének is lenne egy nadrágja, amit be kéne venni, meg ha jobban meggondolja, fel is kéne hajtatni. Mennyi lenne ez? Hát olyan 1500+ a felhajtás. Na, de számolja már ki, hogy összesen mennyi. Hát mondjuk 3000. Na jó, akkor viszontlátásra.

…..Na várjon tudja mit, felhívom én, megkérdezem mennyiért csinálná. Jajj de hogy is hívják, megvan. Maga 30/-as? Igen. Ingyen hív 30-ast? Nem. Na várjon, nekem van 200 ingyen percem, hívom innen. Na, kicsöng.

-Jajj jó napot, Fodor vagyok, tudja? …..Ja nem, mondom akkor: Hűvösvölgyből, volt nálunk nem rég, tudja mi ott lakunk, ja meg várjon a testvéreméknél is volt, vízköves volt a zuhanyzó, emlékszik?....... Nálunk?........ Nálunk bojlert szerelt, tudja…….Igenigen. ……Hát végül is működik, de nehezen tudjuk a hőfokot állítani…..Nem, nem akkora a probléma, a feleségem mondja néha, hogy kéne valamit állítani rajta. Áh, nem, nem olyan fontos – hallom a beszélgetés felét változó hosszúságú hahotázásokkal tarkítva. Figyeljen Endre, igaziból nem is nálunk van a probléma, van egy kedves ismerősöm, na ő majd elmondja, mi is a gond.

Megkapom a telefont, majd szakszerűen leírom a látottakat. Időpontot egyeztetni nem sikerült, azt hiszem érdeklődés hiányában nem kerül sor a beavatkozásra. Köszönöm, viszonthallásra.

Hát jó, akkor kö…… - kezdenék bele…Jajj Magácska, képzelje, ez az ember, olyan ez mint egy Ősmagyar, ilyen hosszú ősz haj és bajusz, tudja, akik a Vereckei hágón jöttek át, vagy nem is, tudja mit? Inkább a Rákóczi körül voltak ilyen emberek, igaziból nagyon furcsa ez az ember, lehet nem is kellett volna ajánlanom Magácskának.  Hát jó akkor kö….  – kezdenék bele….Lehet, hogy csak a tömítés rossz, nem? Jajj én nagyon drukkolok magácskának, hogy csak az legyen, mert ha nem…jajjj az legalább 15ezer forint, egy csap, képzelje!! És itt ugye többről van szó, jajj de ha csak a tömítés, szerintem az csak 1-2 ezer. Jajj remélem, hogy csak az rossz, kedves. Jajj remélem nem fog egy vagyont fizetni.

Jó, akkor tényleg köszönöm, viszontlátásra.

Mire felértem, már nem csöpögött. Nem mert.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegtelenmajom.blog.hu/api/trackback/id/tr326844825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása